Gå til innhold

H100 eller h80 push and pull


Anbefalte innlegg

Burde jeg kjøpe en H100 i push pull som inntak, eller H80 push pull outtake? Jeg har en silverstone raven rv02 som vist på bilde her http://goo.gl/PE8GJ . Og har funnet ut at jeg kan bore to hull i 180 vifta får å få plass til en H100 (blir vifta til høyre som blir boret). men det som jeg bekymrer får er at andre deler på hovedkote kan bli for varme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

H100 push og inntak. Push/pull er det egentlig liten mening i på en så tynn radiator, men hvis du er særdeles støyallergisk så kan p/p ha sin hensikt hvis du kjører viftene på veldig lavt turtall/5-600rpm.

Vet du om det vil bli ustabile temperaturer i andre deler i pc? Takk for tilbakemelding
Lenke til kommentar

Jeg bruker selv H100 som push/pull hvorav den suger luft fra innsiden av kabinettet og dyttet den ut. Men for å ytterligere redusere temperaturen så snudde jeg også viften på baksiden av kabinettet til å dytte kjølig luft fra utsiden og inn som derav blåser rett mot rørene og H100 viftene på innsiden. Push/pull reduserte temperaturen en del over kun to vifter (husker ikke nøyaktig hvor mye) så det er verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...