Gå til innhold

Disse mobilene selger best


Anbefalte innlegg

Forresten, Iphone eire som er skeptisk til Android (pga. enkelhet), prøv en samsung med android 4 (Samsung sin touchwhiz og android 4 gjør det ENKELT og effektivt!). Jeg har lekt en del p åandroid 4 nettbrett fra samsung nå og jeg vil si at det er utrolig smooth/god flyt i hva enn man skal gjøre.

 

Det er ikke lengre slik at man må inn i menyer for å finne widgets, man må ikke starte nettleseren for å søke på nett, man må ikke inn i menyen for å finne kjørende prosesser, man må ikke inn i menyer for å justere lydnivåer på forskjellige ting (ringetone, sms,etc), man må ikke lengre holde inne noen knapp for å se kjørende applikasjoner eller holde inne kombinasjoner av knapper for å ta skjermbilde.

 

Alt bare "er der" og det er bare å trykke en gang, så skjer det man vil skal skje.

Jeg har aldri blitt plaget av android, pga. jeg er jo en teknisk person, men jeg synes at det flyter utrolig bra på touchwhiz'en som ligger oppå android 4 på nettbrett. (jada, jeg har brukt ios5 på ipad2 også, damen har en ipad2). IOS5 er ikke vanskelig å bruke, men jeg føler at det rett å slett er for begrenset for oss som liker å ha muligheten for å stille på alt mulig rart :p

 

Den store overgangen til android 4 og touchwhizen må jeg vel si at man bruker mindre den "settings" enn man gjorde før (den er ikke alltid tilstede en gang, om man har en enhet uten knapper v/ skjerm). Ellers er det jo alle snarveiene og mulighetene man har for å nå alt fra bare et par trykk. (noen som har minnet google på the three click rule?).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...