Gå til innhold

Hjelp til å ikke kjede seg med en venn


tjohooooy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg gir dere ideer til hva dere kan finne på, så er det ikke lenger dere som har "funnet på" det.

 

Jeg har hørt mye snakk om at ungdom trenger mer aktiv stimuli enn tidligere generasjoner, men dette tror jeg er første "beviset" på at bunnen er nær.

 

Dere kan spille The Sims. Jeg kan kort fortelle om hva spillet handler om:

Det handler om å styre en eller flere personer som gjør helt vanlige ting, som å spise, å gå på do, å trene, å lese osv. Helt fantastisk spill.

 

Da jeg var ung for mange år siden, så tok jeg med en ball også gikk jeg til en venn før vi gikk til fotballbanen og trikset litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heihei! Jeg skal være med en venn senere, og vi lurte på om dere har noen ideer til hva vi kan finne på. Kom med alt slags mulig rart det sku være!

Tviler på ditt utsagn! Hvis du skal "være med en venn", burde du vite litt om hva vennen liker og trives med.

Så du der nok ikke en venn, men du håper kanskje å bli det! Venner kan være i sammen, uten at "ting" skal være planlagt, eller uforutsigbare og morsomme. Venner kan også gjøre "ingen ting" og fremdeles trives sammen. Slutt å "stress".

Lenke til kommentar

Lag mat. Hjemmelaget vårruller tar litt tid.

Trene. Gå på fjellet eller ta en sykkeltur.

Se på en serie, eller på TV.

Snakk om dagsaktuelle ting. Snakk forøvrig om flere ting også. Flaut med awkward silence.

Spill bordtennis/poker/monopol.

Ha samleie? ;)

 

Masse å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...