Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er redd for nye terrorangrep i Norge


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt som skal begynne 2.vgs til neste år. Jeg har fått skoleplass midt i sentrum. Dette gjør meg veldig urolig. Noe av dagen går på å tenke på terror og hva som kan være konsekvense. For hva om t-banen blir bombet?

Det som gjør meg mer urolig er de svæære nyhetsoverskriftene(VG spessielt) om at folk kan komme seg inn i landet veldig enkelt. Itillegg til at en nordmann har fått mål fra al-quaida. Ikke ti å nevne alle de radikale muslimene der ute...

Jeg er muslim selv, ikke av den radikale typen nei. noen ganger kan dette gå ut over skolearbeidet, for jeg tenker at det er stor risiko for at jeg skal bli utsatt for angrep.

Jeg begynner å få ambisjoner om å få hjelpe til å stoppe terrorangrep.

Dette gjør meg veldig urolig, veldig.

Har dere noen tips? Anonym poster: f4ccf8f5e07d7d3445add2e3ee193730

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner deg godt. Desverre er det slik når man lever i et samfunn at faren for at ting skal skje alltid er der.

 

Man kan på en annen side ikke slutte å leve pga frykten av ting som KAN skje.

Jeg bor selv i Oslo sentrum å føler meg veldig trygg her. Jeg var forøvrig på jobb under 22. juli angrepene i fjor sommer, å husker ennå sjokket jeg fikk av det som skjedde.

 

Desverre så er frykten bare noe man må leve med, selv også i Norge. Det finnes desverre veldig veldig mange syke mennesker der ute. Heldig vis tror jeg de aller fleste som lever i Norge har det soppas bra at sjansen generelt sett for at det skal skje noe her er mye mindre.

Lenke til kommentar

Jeg er mer bekymret for at strømmen går noen dager enn terrorangrep. Terrorangrep skjer kun på symbolisme. Vis du vil være trygg, hold deg unna regjeringsbygg med stor profil, og thats it. Vi kjemper tross alt ikke mot sivilterrorister som IRA eller ETA, men mot "potensielt overdrevet fremmedkultur".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...