Gå til innhold

Posesuppe - greit alternativ til egenlaget suppe ved diett?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har lyst til å prøve suppedietten (spise intet annet enn suppe for alle måltider) i en liten periode, da jeg trenger å gå ned i vekt litt raskt.

 

Så jeg lurte på; jeg er ikke noe flink til å lage gode supper selv; den eneste suppen jeg egentlig liker er tomatsuppen fra toro, som man blander med vann og melk. Er det greit å bruke denne typen suppe istedet? Altså; jeg bryr meg ikke om hvorvidt det er sunt eller ikke - det eneste jeg trenger er å gå ned i vekt noe raskt.

Har hørt at det er mye salt i den suppen - men det er vel ikke slik man blir direkte feit av det?

Og så er det visst veldig mye karbohydrater i det også - så igjen; det er vel ikke slik at jeg kommer til å ende opp feit om jeg spiser veldig mye av det?

 

Jeg vet egentlig ekstremt lite om kosthold ol, så det er mulig disse spørsmålene kan virke litt rare :p

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lol. Salt gjør deg bloated, samme med karbohydrater. Suppa der inneholder både salt og karbohydrater. Så lenge du har et kaloriunderskudd vil du gå ned i vekt og da er det ikke mye suppe får spist om dagen. Protein og fett er det du skal spise mer av og kutte ned på karbohydratene for å gå ned i vekt. Samtidig som du bevarer muskelmasse. Er ikke spesielt digg å bare være skinn og ben. Men det er min mening.

 

Trener du? Styrke/kondisjon? Hvor mye hadde du tenkt å gå ned og på hvor kort tid?

 

Suppediet og andre lignende dietter er bare tull. Hvis du vil gå ned i vekt raskt begyn å tren og kjør en runde med "periodisk faste". Du kan lese mer om det her: https://fitnessblogg...eriodisk-faste/

Endret av eleNef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...