Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye lyspærer til Ford Mondeo 2009 - lovlige på eBay?


Anbefalte innlegg

Bestilte opprinnelig to LED pærer H11 55w fra Megalys, men da det begynte å nærme seg den 3. måneden uten levering avbestilte jeg hele greia.

 

Satt her om dagen og tittet litt på eBay, og der ser jeg det finnes alt mulig av pærer til en mye billigere penge.

 

Fant noen H11 pærer og lurer på om man får kjøpt lovlige på den siden? Hva er det som gjør de ulovlige forresten? Prøvde å lese litt på diverse tråder, men var liksom ingenting konkret.

 

Har nemlig orginale Xenon på bilen, og da er det jo blått lys. Har pyttet ut parklyset med W5W xenon-look a like pærer som også lyser litt blåaktig, så ville også få denne effekten på tåkelysene foran.

 

Takker stort for råd og tips her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bestille lovlig ? skjønte ikke helt hva du mener.

Men, har bestilt MASSE led pærer over hele ebay til mange steder på bilene mine. er stor fornøyd hittil. Men annbefaler virkelig ikke de pærene til tåkelyset. for det første så lyser det så dårlig at du tror de ikke står på. ford det andre så blir du stoppet så får du beskjed om å bytte pærer til noe som lyser bedre.(fikk jeg beskjed om av politiet) ellers så stod jeg jo i stil med resten. Men er du ikke så nøye på hvor bra det lyser så er det jo ikke noe problem ;)

Lenke til kommentar

bestille lovlig ? skjønte ikke helt hva du mener.

Men, har bestilt MASSE led pærer over hele ebay til mange steder på bilene mine. er stor fornøyd hittil. Men annbefaler virkelig ikke de pærene til tåkelyset. for det første så lyser det så dårlig at du tror de ikke står på. ford det andre så blir du stoppet så får du beskjed om å bytte pærer til noe som lyser bedre.(fikk jeg beskjed om av politiet) ellers så stod jeg jo i stil med resten. Men er du ikke så nøye på hvor bra det lyser så er det jo ikke noe problem ;)

 

Mente ikke bestille lovlig, men om pærene er lovlig å bruke. De er jo ikke det da hvis de ikke går gjennom kontrollen! Irriterende!

 

Da får jeg evt bytte parklysene også da.. Finnes det noen pærer som er vanlig halogen som lyser sterkt og hvitt da? Evt med et hint av blått?

 

Kjøpte noen pærer på Bilextra som jeg bruker nå.. Tror det var noen Night Life pærer som vistnok skal lyse mye bedre.. Det gjør de, men det var ikke mye blått i de som det stod. De var mer hvite og mer gule - ikke pent.

Lenke til kommentar

Jeg har selv xenon i langlysa og jeg bare plugger dem ut når jeg skal på eukontroll

Du får tak i xenon i h11 også

 

 

http://www.ebay.com/itm/H11-8000K-Slim-Hid-Xenon-Conversion-Kits-lights-12V-35W-/170646578387?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27bb5424d3&vxp=mtr

Dette får du for under 200 kr inkl frakt så du slipper å betale toll

tillsvarende kit selges langt dyrere her i norge !

Er 8000k så den lyser blåaktig.

 

Selv har jeg 4300kelvin 55w i langlysa og det lyser ca 3 ganger så sterkere som vanelig halogen pære. Hadde nigthbreaker plus i langlysa før, og xenon er som natt og dag forskjell

Lenke til kommentar

Jeg har selv xenon i langlysa og jeg bare plugger dem ut når jeg skal på eukontroll

Du får tak i xenon i h11 også

 

 

http://www.ebay.com/...b5424d3&vxp=mtr

Dette får du for under 200 kr inkl frakt så du slipper å betale toll

tillsvarende kit selges langt dyrere her i norge !

Er 8000k så den lyser blåaktig.

 

Selv har jeg 4300kelvin 55w i langlysa og det lyser ca 3 ganger så sterkere som vanelig halogen pære. Hadde nigthbreaker plus i langlysa før, og xenon er som natt og dag forskjell

 

Ja riktig, så det er bare å plugge det av altså, så vil det lyse normalt igjen i forhold til kontroll?

 

Men hvordan er det å montere dette her? Er det vanskelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...