Gå til innhold

XFX Radeon HD7850, et bra kjøp ?


Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg et XFX Radeon HD 7850.

http://www.komplett....aspx?sku=745863

Men lurer på om det egentlig var et bra kjøp :S begynner selv å tvile litt da jeg ikke får noe særlig fps i bf3. ligger på rundt 30. noe jeg synes er litt lavt, dropper til tider ned til 15\20 der det er litt folk og mye action.

 

Selvsagt er det foskjell ifra det forrige kortet jeg hadde, 8800gts 320mb som ikke dro BF3 noe særlig.

 

innstillingene i bf er på medium,

 

Maskina er ikke up to date lenger, men er ikke så kresen på hardware som jeg var før, så specsa er

specs; HK-MSI ms 7369 (ble kun kjøpt som en midlertidig løsning som har blitt permanent :p)

cpu- AMD Athlon 64 x2 6000+

Ram- corsair xms2 cl 5 - 4gb

 

Er det maskina som er problemet eller burde jeg kanskje invistere i ett enda bedre skjermkort ? tenkte kanskje på gtx 670, selvom jeg synes det er litt dyrt.

Endret av Kjellcorp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk høre at kortet skulle være litt bedre enn 560 ti serien, så tenkte at det skulle bli nogen lunde bedre, og det ble jo betraktlig bedre.

Det var det jeg var redd for at resten er for gammelt. Så blir nok gå til innkjøp av I5 om skjermkortet sammen med I5 kan gi en grei fps. Hadde håpet på at jeg kunne ligget stabilt på 60+ eventuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...