Gå til innhold

M40's Black Switch kommentar tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kan du ikke bare kjøpe sølvpuss på Rimi da til rens av den kobberblokken? Burde få bort flekkene på kobberen lett. Evt om det bare er "fett" kan du kanskje prøve med poleringspapir ( ikke dasspapir som bare rivner) og feks rødsprit

 

Ser uansett ut som en "millionkroners pc" og blir rent vakkert når du får det sammen :)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor disse flekkene ikke forsvinner. Har logget i sitronsyre + salt, renset med destilert vann og natron, og bare destilert vann. Etter det har jeg brukt litt sitronsyre + kraftigere blank eddik 35% og salt. Vasket i destilert vann og natron. Til slutt i bare destilert vann.

 

Den ser vel bedre ut helt til kabler og det skal inn. Bruker og vare slik... :tease:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte fra webshopen demmers, eller var det slik att jeg spurte om det faktisk.

Du får bare kjøpt den konsentrerte veska så du blander ut..

 

Men nå holder han vel på å utvikkle en aurora som skal vare mye lengere såg jeg han skreiv.

Men jeg har nok til å fylle på en gang til. 1 liter i hver loop nå. Driver med litt kabel arbeid nå. Off det er dem som kommer til å ødelegge utsenede. :tease: Så er det å skru på plass allt det resterende.. :dremel:

Lenke til kommentar

Om jeg monterer lydkortet i en pci-e slot, så vil vel det sette ned 16x-16x mellom skjermkortene?

Blir vel bare 8x-8x da om det går.

 

For jeg får ikke plass til lydkort på grunn av backplate'n. Heller ikke på grunn av att dem har dobbel slot braketten på.. Tenkte å ha det på nederste pci1x slot mellom skjermkorta på grunn av varmen detta lydkortet lager. Men det er vel for trangt..

 

Eller skal jeg prøve å montere det på en måte i nederste slot. Da må jeg modde ett hull eller to på skjermkort slottn da. :dremel:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...