Gå til innhold

Fjerne iTunes fullstendig


Anbefalte innlegg

heihopp!

 

Har et irriterande problem foran meg.

 

1. iTunes finn ikkje iPhone, følger denne malen: http://support.apple...iewlocale=no_NO

 

2. Selvfølgelig var det ett eller anna dritt, sånn at alt ikkje blei fjerna.

 

3. What to do? Har før(v.hj.a. mal/guide) fjerna program fullstendig ved å gå inn på hosts og sånt, men er egentlig ganske blank på det feltet og tør ikkje eksprimentere for mykje på eiga hand, i frykt for å ødelegge ett eller anna.

 

Noken som har tips/mal?

Endret av sanddyret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å fjerne det helt, hvis ikke vanlig avinstallering ikke funker, ville jeg brukt et program som kan slette programmet fra registeret. Eks: CCleaner. Deretter slette alle filene i C:/Programfiler og i %AppData% som har med iTunes å gjøre for deretter å installere på nytt,,,

Lenke til kommentar

For å fjerne det helt, hvis ikke vanlig avinstallering ikke funker, ville jeg brukt et program som kan slette programmet fra registeret. Eks: CCleaner. Deretter slette alle filene i C:/Programfiler og i %AppData% som har med iTunes å gjøre for deretter å installere på nytt,,,

 

Bare så trådstarter ikke missforstår, så skal du slette alle filene i c:/programfiler/itunes eller /apple/itunes, jeg er ikke helt sikker på hvor itunes installerer seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...