Snøfrisk Skrevet 18. juni 2012 Skrevet 18. juni 2012 (endret) heihopp! Har et irriterande problem foran meg. 1. iTunes finn ikkje iPhone, følger denne malen: http://support.apple...iewlocale=no_NO 2. Selvfølgelig var det ett eller anna dritt, sånn at alt ikkje blei fjerna. 3. What to do? Har før(v.hj.a. mal/guide) fjerna program fullstendig ved å gå inn på hosts og sånt, men er egentlig ganske blank på det feltet og tør ikkje eksprimentere for mykje på eiga hand, i frykt for å ødelegge ett eller anna. Noken som har tips/mal? Endret 18. juni 2012 av sanddyret
hermljos Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 For å fjerne det helt, hvis ikke vanlig avinstallering ikke funker, ville jeg brukt et program som kan slette programmet fra registeret. Eks: CCleaner. Deretter slette alle filene i C:/Programfiler og i %AppData% som har med iTunes å gjøre for deretter å installere på nytt,,,
Mr. Hermonella Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 For å fjerne det helt, hvis ikke vanlig avinstallering ikke funker, ville jeg brukt et program som kan slette programmet fra registeret. Eks: CCleaner. Deretter slette alle filene i C:/Programfiler og i %AppData% som har med iTunes å gjøre for deretter å installere på nytt,,, Bare så trådstarter ikke missforstår, så skal du slette alle filene i c:/programfiler/itunes eller /apple/itunes, jeg er ikke helt sikker på hvor itunes installerer seg
Snøfrisk Skrevet 25. juni 2012 Forfatter Skrevet 25. juni 2012 Ja, fikk det til med FixIT, et microsoft-program. Fikk det ikkje til med CCleaner eller ved å slette filer manuelt. Måtte inn på registeret, men FixIT fiksa det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå