Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Relativt hypotetisk avstandsforhold


Anbefalte innlegg

Hei

 

okey her kommer det.

 

Jeg traff ei jente og fikk god kontakt, men fikk ikke snakka så mye med ho. Ho for nå tilbake til andre sia av landet hvor ho egentlig bor. Hvordan tar jeg det videre derifra? har ingen problem med å ta det videre når vi kan møtes personlig, men når vi ikke kan det byr det på en utfordring..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først må du stille deg spørsmålene: Er dette noe du vil? Hva vil du med det? Hvorfor vil du dette? Hva kan situasjonen føre til? Hvordan vil du reagere ved diverse utfall av situasjonen?

 

Selv har jeg lite til ingen tro på avstands forhold med mindre det ligger et sterkt fundament der, noe det ikke gjør for dere siden dere ikke kjenner hverandre.

Lenke til kommentar

Avstandsforhold fungerer kun om man har den rette tilliten og kommunikasjonen. Det at du egentlig ikke kjenner henne tror jeg ikke vil funke bra, om dere gikk inn i det nå. Vil anbefale deg å reise på besøk til henne, eller eventuelt hun til deg. Derfra kan dere se hvordan dere har det sammen, og eventuelt om det dere har er så sterkt at du er villig til å gå inn i et avstandsforhold. Kommunikasjon er viktig i forhold, men spesielt viktig i avstandsforhold. Jeg tror at dersom dere møttes, så ville dere kommet frem til en eller annen form for enighet. Er det f.eks: Hvor lenge må dere være så langt unna hverandre? Er det umulig for henne å flytte nærmere der du bor (eventuelt omvendt) o.l.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...