Gå til innhold

Problemer med Hpi Savage 4.6 BB, w reverse modul.


ThaBear

Anbefalte innlegg

Hei, har som sakt i overskriften problemer med min Hpi savage.

Den har stått i ro i over eit år grunnet mangel av deler og eg har fullfør førstegangs tjeneste.

 

Første problem var att en clutch sko var ødelagt, samt en tilhørende fjær. Dette klarte eg å ordne mener eg.

Neste var "Slipper Clutch Pad" som måtte skiftest, var veldig usikker på hvilken vei den skulle monterest da det var lim på ene siden, og den eg skiftet var totalt utslitt. samt dårlig beskrivelse i manual.

 

Da eg begynte å kjøre, gikk bilen rundt 20-30 meter før den "stoppet", da oppdaget eg att sjølv på tomgang så gikk alt av tannhjul rundt.

 

Tror ikkje dette har noe med ide nålen å gjere da eg ikkje har rørt denne siden den fungerte, da eg parkerte den med småfeil.

 

Det eg tror er att enten clutch sko'ene er feilmonterte så det kobler inn for tidlig, eller att "Slipper Clutch Pad'en" rett og slett er montert feil.

 

Hvilket tannhjul som nå er ødelagt tror eg står i revers modulen, så det er bare å demontere rudt halve bilen, men det er null stress.

 

Så håpet noen har samme bil, eller har en ide om kva som er "roten" til alt ondt. Samt om noen vet om det er mulig å fjerne hele revers modulen, da eg ikkje bruker den og har hatt problemer med den før.

 

Setter pris på all info, har studert manual opp og ned, men fårstår ikkje helt kva som er galt desverre.

 

O Strømmen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...