Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Spør en tidligere blandingsmisbruker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, for å være helt ærlig et dophue som ikke bare bruker en ting. Du har pillemisbrukere, alkoholmisbrukere, amfettaminavhengige, heroinmisbrukere og lignende. En blandingsmisbruker er en som ikke bare holder seg til den ene tingen, men gjerne tar litt av ditten og litt av datten. Anonym poster: 60cbc33aeaa696940159b95ef9a3710d

Lenke til kommentar

Hvorfor startet du med å ruse deg på denne måten?

Vet ikke helt. Jeg har vel alltid vært tiltrukket av slikt.

Hvilke stoffer blandet du?

Det jeg kom over. Vel, ikke helt, men ikke langt unna.

Benzo-er, sovetabletter og hasj var en slager. "Fin" blanding det. Brukte også knips, speed, kola, morfin. GHB har jeg testet en gang uten at det gav meg så mye. Ikke min greie. Kola er så dyrt og varer så kort at jeg ikke synes det er verd det. Ruste meg stort sett daglig i noen år.

Alkoholen har jeg aldri brukt på samme måte. I ungdomstida var det selvfølgelig den sedvanlige festingen med sprit og øl i helgene uten at det ble noe stort problem. Tar meg fortsatt en fyll fra tid til annen. Eller bare en øl eller to for å kose meg.

Hvorfor er du ikke på reddit istedet?

Fordi Reddit suger.

Hvor gammel var du når du startet å ruse deg?

Tenkte du noen gang på familien og det du utsatte de for?

Har du noen gang tatt overdose?

1:Tenker jeg var rundt 13-14. Startet med Ritalin for det var lettere å få tak i enn alkohol. Lightergass og bensin fulgte på. Så var jeg over på alkoholen i noen år. På dette tidspunktet vil jeg ikke si at jeg hadde et rus-"problem" tross stoffene som ble brukt.

2:Sjeldent, men ja.

3:En gang, men det var med vilje.

 

Anonym poster: 60cbc33aeaa696940159b95ef9a3710d

Lenke til kommentar

Hvordan ble du introdusert til dette? Oppsøkte du et miljø som drev med slikt, eller bare havnet du blant venner som drev med slik?

 

 

Er du ferdig med det nå?

 

 

Hva har vært den verste rusopplevelsen du har hatt, enten der og da eller sett i ettertid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...