Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kjøp av høytrykkspyler


Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer å kjøpe en høytrykkspyler til ca kr 2.000,-

Har kikket litt på karcher k 3.700 og lurer på om denne er ok, får denne til kr 1.990 uten terrassevaskeren som jeg sikkert kommer til å handle senere. Bruksområde blir mest vask av platting, bil og båt. Ønsker ikke å bestille en altfor liten spyler, men en litt midt på treet så jeg ikke angrer meg senere..

 

Noen som har erfaring med denne evt spyler i samme prisområde? Hva bør man passe på når man ser etter høytrykkspyler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

  • Og da har jeg fått kikket litt i butikken på et par høytrykkspylere. Ser at man kan få en Nilfisk Alto E140 til kr 2.600 inkl terrassevasker (vask av 60 m2 platting, utemøbler og sykler vil være primærbehovet). Tror denne har stiv slange uten at jeg er helt sikker. Ser at man kan få en Nilfisk Alto E145 på nettet til kr 2.800,- som jeg tror har stålarmert slange men er uten terrassevasker.

Kan noen bekrefte at 140 har slange som blir stiv og umedgjørlig og at 145 har myk slange? Hva koster selve terrassevaskeren? Er det kun slangen som er forskjellen samt 5 bar ekstra trykk? Dersom terrassevaskeren ikke er så dyr så vil vel muligens E145 være et mer fornuftig kjøp da jeg så at den stålarmerte slangen kostet kr 1000 for 7 meter..

 

Noen som har synspunkter på disse to vaskerene eller som har andre gode forslag innenfor prisen på kr 2.800,- inkl terrassevasker? Kan forøvrig nevne at jeg kun har 10 amp sikring i skapet...hm, ble nå litt i stuss på om E145 fungerer på 10 A, noen som vet?

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Snakk om treg fyr.....nesten et år etter sist innlegg og har ikke fått handlet meg høyttrykkspyler enda..

Lurer fremdeles på min forrige post, noen som har synspunkter på disse to maskinene? Lurer også på hvor mye en terrassevasker koster som ekstrautstyr og hvor jeg kan handle en slik.

 

Håper på mange svar i og med at jeg er litt tidligere ute denne våren...

Lenke til kommentar

Joda, det er en mulighet det, men der er vel en kjent sak at de pusher produkter de har høyest avanse på og overkjører meg med teknisk tåkeprat slik at jeg blir styrt mot det de vil selge. . Jeg mener at man får vel så gode tilbakemeldinger av folk som har testet ut produktene over tid og da gjort seg opp en mening om produktet og som ikke vinner noe på at du kjøper den spesielle spyleren.

 

Får nok ta en runde til Maxbo, bygger'n, monter, bilxtra osv. Så at bilxtra solgte nilfisk e145 til kr 2.999, er det en god pris? Rett over tretti.no, men slipper da hassel med postgang osv ved evt reklamasjon. Er det stålarmert slange på denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...