Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billigst på Meguiars i Norge/Europa?!


Anbefalte innlegg

Har alltid likt og sverget mye til Meguiars bilpleieprodukter. Alt fra Mirror Glaze serien til Detailer serien. Prisene og utvalget (samt service) har jo vært langt under pari her til lands som sikkert mange vet. Derfor kjekt å se at det er noen som tar opp konkurransen og både tilbyr skikkelige priser samt det største utvalget jeg har sett i Norge hittill.

 

Noen andre med erfaringer fra penbil.no ?

 

http://www.penbil.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du sjekka shinerama.co.uk? Ellers kan jeg anbefale Scholl sine produkter. Sjekk ut DCN.no også.

 

Flere av DCN gutta er folk som jeg "hjalp" for mange år siden så joda - jeg kjenner til de. Men endel av de har mer fokus på eksotiske greier enn funksjon - derfor er det ikke noe sted jeg henger fast.

 

Shinerama er stort sett dyrere enn den norske butikken jeg nevnte over. Scholl har jeg vært borti -men fant ingen grunn til å fortsette med de. Ikke hadde de noe Meguiars ikke fører - og ikke var de noe bedre heller. Da synes jeg bedre om SwissVax og DodoJuice for å være ærlig. Masse vokser av helt annen konstruksjon enn de Meguiars har - for dem som liker silkt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...