Gå til innhold

Nå er jeg lei!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grønne banderen? vilken ? xD

 

Kan se ein svart en da :p

 

Hvis du sikter til den svarte linja på forumet så er det ikke den jeg snakker om.

 

Jeg snakker om banneren på www.hw.no, derfor ble tråden opprettet under "Tilbakemeldinger til redaksjonen" og ikke under "Tilbakemeldinger til forumet".

Lenke til kommentar
Er det ikke på tide å fjerne den grønne banneren øverst på siden? Er dette en bisarr tålmodighetstest eller tror dere at banneren har en prevantiv effekt hos oss som ser oss nødt til å bruke adblock for å i det hele tatt finne innholdet interessant?

 

Jeg kan se for meg at det er en permanent løsning.

Lenke til kommentar

Den banneren der betaler faktisk for at du kan henge her å klage :)

 

Det er hardt å innse at verden ikke revolverer rundt dine behov og ønsker, men sånn fungerer det nå når man har utgifter som må dekkes.

 

Det er egentlig en vanesak, og den forsvinner fort når du scroller litt.

Lenke til kommentar

Den banneren der betaler faktisk for at du kan henge her å klage :)

 

Det er hardt å innse at verden ikke revolverer rundt dine behov og ønsker, men sånn fungerer det nå når man har utgifter som må dekkes.

 

Det er egentlig en vanesak, og den forsvinner fort når du scroller litt.

Jasså?

Kan du da fortelle meg hvorfor den ikke er i forumet også? For ikke å snakke om Tek, akam, amobil og gamer?

Lenke til kommentar

 

Jasså?

Kan du da fortelle meg hvorfor den ikke er i forumet også? For ikke å snakke om Tek, akam, amobil og gamer?

 

Jeg har ikke noen interesser i forumet annet enn som deltaker, så det må nesten noen i redaksjonen svare deg på, hvis de gidder.

Lenke til kommentar

Hei

 

Det er ikke planer om å fjerne varslingen for brukere som benytter Adblock.

 

Annonser er det som gjør det mulig å levere nytt innhold på sidene hver dag. Derfor er vår holdning at brukere som ønsker å benytte våre nettsider, forum og tjenester ikke skal blokkere annonser.

 

 

Henviser for øvrig til denne saken:

http://www.hardware.no/artikler/annonseblokkering-skader-oss/108456

Lenke til kommentar

Ok, ikke svaret jeg hadde håpet på men det var alikavel et svar.

Ble litt forbauset at jeg i det hele tatt fikk et svar faktisk.

 

Derfor er vår holdning at brukere som ønsker å benytte våre nettsider, forum og tjenester ikke skal blokkere annonser.

 

Du skriver "nettsider" som i flertall; hvilke andre nettsider i Tek-nettverket har denne banneren?

Man kan jo spørre seg hvilke nettsider utenom hw.no som bruker denne tilnærmingen, men det er off topic.

 

Artikkelen du linker ønsker jeg ikke å kommentere da brorparten av de 566 svarene mer eller mindre deler mitt inntrykk og mening rundt saken.

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...