Gå til innhold

Overgang fra propper til headset. Hva bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal nå gå over fra propper til et godt headset. Eller, jeg skal varierer mellom disse.

Jeg ønsker å bruke rundt 1000-1500 kroner på herligheten, og ønsker selvfølgelig mest mulig for pengene.

Jeg skal bruke de med en iPhone/iPod så tilkobling til dette er en selvfølge.

Jeg hører mye på musikk, og da i området pop/rock, men også hardere sjangere. Akustisk musikk høres også på. En god, men ikke overdreven bass er ønsket.

Mitt kanskje aller største krav et at minst mulig lyd slippes inn, og minst mulig ut. Det fordi jeg reiser buss over lengre tid, og det er primært her det skal brukes.

Håper på tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-83883

Audio-Technica ATH-M50 får min stemme. Disse gir mye godlyd for en relativt liten penge. Det eneste jeg kan trekke for, er at de kan bli litt stramme over ørene hvis man bruker briller.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Audio-Technica ATH-M50 får min stemme. Disse gir mye godlyd for en relativt liten penge. Det eneste jeg kan trekke for, er at de kan bli litt stramme over ørene hvis man bruker briller.

 

Leste at de ikke fungerer med bærbart?

 

Har hovedsaklig brukt dem med min Desire HD, og har ikke hatt noen problemer med å drive dem. De fungerte også utmerket da jeg testet dem på en av Sonys små MP3-spillere.

Lenke til kommentar

Et annet alternativ er Sennheiser HD 25I-II. Disse har jeg hatt i litt over ett år.

Du kan lese mye om de andre plasser, så jeg skal ikke legge ut om dette. En ting jeg vil nevne spesielt er holdbarheten dems. Jeg kaster rundt på de som om de ikke skulle vært verdt noe som helst, men de har ennå ikke fått en skrape. De ser _helt_ nye ut.

Jeg vil definitivt anbefale disse.

 

En meget informativ side som hjalp meg mye når jeg skulle velge headset var head-fi.org

Bruk denne for alt den er verdt.

Lenke til kommentar

Philips SHB 9100

 

Disse er ikke så dyre som det du snakker om men jeg er KJEMPE fornøyd med dem.

Jeg bruker de til iPhone og Samsung Tablet.

 

Pros:

Lette

God lyd (bass også)

Trådløse

Enkel samtale- & musikkstyring på den ene klokken.

Sitter overraskende godt på hodet (mitt i hvertfall. Har hatt problemer med at andre har sklidd av lett.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...