Gå til innhold

Ang. bytting av sim-kort mellom to mobiler


Anbefalte innlegg

Har tenkt meg snart å kjøpe en smarttelefon, koster noen tusen. Er derfor litt nervøs for å ha den med på steder hvor ting er ekstra utsatt for å bli stjelt. Du tenker vel kanskje hvorfor skal jeg da ha meg en så dyr mobil, men kjærlighet for første blikk, hørt om den før? Foregår også mellom deg og en gjenstand! Over til det jeg vil spørre om... :D Vet du om det går an å bytte på samme sim-kort mellom to mobiler? Har en eldre telefon her hjemme, jeg ikke er så redd for skal forsvinne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser litt lite vits i å ha en tlf du ikke tør ta med deg rundt.

Hvorfor ikke kjøpe en fast-telefon? PSTN, ISDN eller IPTLF

 

Uansett, den beste løsningen er nok to identiske simkort, koster litt ekstra, men tror ikke det er så mye

Skal ikke ha noe annet enn samsung galaxy sIII, men takk for svar :)

Endret av BjoernVegard
Lenke til kommentar

Galaxy SIII bruker vel microSIM kort, så om du skal veksle mellom og bruke Galaxy SIII og en gammel telefon så må du også ha en microSIM adapter (bilde under) for at den skal passe i den gamle telefonen, koster kanskje 5 kroner, en annen løsning for og slippe og bytte over sim-kortet er, som Dj_Evelen tipset om, og bruke et tvilling sim-kort dersom operatøren din tilbyr dette, koster normalt 30 kroner ekstra i måneden og da vil du kunne bruke begge telefonene samtidig.

 

MICROSIM-200x200.jpg

Endret av Donnybrook
Lenke til kommentar

Galaxy SIII bruker vel microSIM kort, så om du skal veksle mellom og bruke Galaxy SIII og en gammel telefon så må du også ha en microSIM adapter (bilde under) for at den skal passe i den gamle telefonen, koster kanskje 5 kroner, en annen løsning for og slippe og bytte over sim-kortet er, som Dj_Evelen tipset om, og bruke et tvilling sim-kort dersom operatøren din tilbyr dette, koster normalt 30 kroner ekstra i måneden og da vil du kunne bruke begge telefonene samtidig.

 

MICROSIM-200x200.jpg

Ok, får se hva jeg gjør. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...