Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette innlegget er løst, og her er resultatet! :D

 

Dette er hva jeg skal kjøpe:

Totalpris: 7916,- Kr (ganske nærme makspris? :D)

Totalpris er uten frakt. :pEDIT: Skal kjøpe det i en butikk her i nærheten.

 

Mvh

CasterAnd

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke sikkert det hjelper deg, men jeg skal handle maskin om noen uker. Jeg tar sikte på å gjøre den lydløs, siden du nevner stille flere ganger. Det er forøverig ikke en gaming rigg: http://prisguide.tek.no/liste/132340

 

1000kr på optisk drev var mye. Skal du ha blueray?

 

Du får bra kabinett til 600-700kr

 

Skjemkortet du nå har valgt er nok et greit kjøp. Tror du får 560Ti noen lapper billigere. Bruker du prisguiden?

Lenke til kommentar

Ikke sikkert det hjelper deg, men jeg skal handle maskin om noen uker. Jeg tar sikte på å gjøre den lydløs, siden du nevner stille flere ganger. Det er forøverig ikke en gaming rigg: http://prisguide.tek.no/liste/132340

 

1000kr på optisk drev var mye. Skal du ha blueray?

 

Du får bra kabinett til 600-700kr

 

Skjemkortet du nå har valgt er nok et greit kjøp. Tror du får 560Ti noen lapper billigere. Bruker du prisguiden?

 

Vel, hvis du leser siste oppdatering av førstepost, kan du se at mye er blitt valgt. Det koster nå til sammen ca. 5500 kr, men jeg har fortsatt 1000 kroner jeg kan bruke på grafikkort. Deretter vil jeg bruke prisguiden og kjøpe alt billig, så da krymper vel sluttsummen til ca. 6000 kroner.

Lenke til kommentar

Da er alt valgt, så nå er det vel kjøping som gjenstår :) Skal lage en arbeidslogg tror jeg. Legger til en link her til den når den er opprettet og jeg er i gang :D

 

Da er alt valgt, så nå er det vel kjøping som gjenstår :) Skal lage en arbeidslogg tror jeg. Legger til en link her til den når den er opprettet og jeg er i gang :D

Rambrikkene har ingenting å si ved unntatt benchmarks programmer og viss du kjører andre ting som folk flest ikke gjør.

"som folk flest ikke gjør" Jeg må vel si at jeg gjør det, har hørt det en del ganger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...