xatic Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Heisann, Min bedre halvdel eier en fiat bravo som vi bruker til litt småting. I dag kom hun hjem, og sier at bilen ikke ruller skikkelig? jeg gikk ut for å prøve, og selv om det var litt bakke og bilen stod i fri gir, rulla den ikke bakover (virker som om dette skjer etter å ha kjørt den en liten stund) Det samme var også når man trør inn for å bytte gir, bremser den veldig når du tar den ut igjen? Hun nevnte også at det ikke virka helt som at motoren ytet fult når hun skulle gi gass på motorveien (ett lite øyeblikk gikk den ikke over 80km/t før hun stoppa bilen, starta den igjen og det gikk stort sett greit hele veien, selv om hun sier det forsatt er litt kraftproblem) Kan ikke vurdere kraftproblemet selv, da det er hun som kjører bilen. Noen ideer om hva dette kan være? Endret 22. mai 2012 av xatic
Opelduude Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Høres mer ut som om bremsene henger på enten foran eller bak. Jekk opp et og et hjull og snurr på det.
xatic Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Skrevet 22. mai 2012 Dette har jeg prøvd Gryterett, hjulene går helt fint og som sagt, så skjer dette kun etter en liten stund med kjøring.
Opelduude Skrevet 24. mai 2012 Skrevet 24. mai 2012 Da kan det nok være noe galt med clutchen ja om den ikke løser ut ordentlig. Defekt utløserlager o.l. Tar clutchen langt ute da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå