Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen Markedsføring og ledelse 2 - Vår 2012


Anbefalte innlegg

Nå.. hvordan gikk det med alle i dag?

Jeg tror jeg surret en del på oppgave 3... litt usikker, hadde ikke helt peil egentlig.

Men jeg skrev litt om priselastisitet.. Tok dog ikke med noen formel, men tok kort og greit for meg hva som gjør en pris elastisk, nøytral eller uelastisk.

Skrev at syklene fort kunne bli utsatt for negativ elastisitet da merkeverdien kunne bli svekket.

Foreslo at de skulle benytte seg av verdibasert prissetting.. Men tenker nå i ettertid at psykologisk prissetting ville vært bedre... ? Er som sagt helt ute av mitt element her. Nei, ble veldig usikker nå..

Så nevnte jeg kort hvordan de kunne benytte seg av pris innenfor de interne arbeidsbetingelsene, sa bare at de kunne gi de ansatte fastpris og provisjon i tillegg for å øke motivasjonen.

 

Nei, tror jeg dreit meg ut skikkelig på denne oppgaven... ? Eller hva mener dere kloke hoder?

 

Noen som ville dele hvordan dere tenkte?

 

Søren at man må vente så lenge på svar altså...

Hei, har du mulighet til å sende meg oppgavene til caset? Jeg har dessverre bare forberedelsesdelen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei, har du mulighet til å sende meg oppgavene til caset? Jeg har dessverre bare forberedelsesdelen.

 

 

Sjekk PM.

 

 

 

Hei, har du mulighet til å sende meg oppgavene til caset? Jeg har dessverre bare forberedelsesdelen.

 

 

Sjekk PM.

 

Kunne du tenke å sende det til meg også??? Jeg har også fagdag imorra :) MVH

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

 

Hei. Noen som hadde hatt bry til å sende med caset til fagdagen?? Jeg har også bare forberedelsen, og hadde vært greit å sett oppgavene!! Takk på forhånd

 

Sjekk PM.

 

Har heldagsprøve med akkurat samme oppgave på tirsdag. Kunne du sendt det til meg også?  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...