Gå til innhold

Sporing av USPS fungerer ikke


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har kjøpt et par Bollywood filmer fra en nettside og noen små ting, men har ikke mottatt pakken enda eller noe korrekt informasjon om selve pakken. Når jeg snakker med Site-Admin hvor jeg kjøpte filmene sier han bare at pakken er blitt levert ut og er på vei.

 

Det har gått 12 Dager, jeg er ganske usikker på hva jeg skal gjøre siden dette er min første gang jeg handler på nettet. Vær så snill å hjelp, jeg har fått vondt i hodet av å bare å tenke på om de kommer eller ei. Siden jeg ikke vett hva jeg skal gjøre derfor lager jeg en Tråd her så dere kan hjelpe med å holde roen eller for å si at jeg skal bare glemme pakken eller vente på den.

 

Pakken ble sent. 07.05.12

Null response fra usps etter 10.05.12

I dag er den 19.05.12

 

her er en liten oversikt over pakken via.usps

post-275107-0-77013600-1337464829_thumb.jpg

Endret av mynameiszia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

USPS er veldig dårlige til å oppdatere pakkens posisjon, så det er egentlig bare å vente. Iblant så tar det 5 dager etter siste oppdatering fra USPS før den ankommer.

 

I tillegg så tar det ekstra lang tid hvis den blir fortollet eller at Posten eller Tollen åpner pakken pga. ukjent eller muligens farlig innhold.

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Etter min erfaring så tar postgang fra USA med USPS 3-14 dager.

Hvor ofte sporinga blir oppdatert er veldig forskjellig etter hva det er sendt som.

Noen pakker blir ikke registrert i det hele tatt i Norge så den kan plutselig ligge i postkassa di :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...