Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe meg en gamer pc og har sjekket prisene det er dyrest på komplett og billigst på deal.no, men hvilken nettside er best av disse her:

Deal.no

Komplett.no

Mpx.no

Dustin.no

 

Jeg har erfaring fra dustin at de har lang leverings tid så jeg lurer på om det bli ekstra lang tid når man bestiller så mye.

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg gode erfaringer med dustinhome og komplett når det kommer til kundeservice og leveringstid. På dustin kan du få studentrabatt, mens komplett kan sende pakken som mypack tollpost, noe som etter egen erfaring er raskere og billigere enn posten. Har dessverre ikke erfaring med deal.no, men kundeservicen på komplett.no kan være verdt de 600 kronene det koster ekstra.

Lenke til kommentar

Selv har jeg gode erfaringer med dustinhome og komplett når det kommer til kundeservice og leveringstid. På dustin kan du få studentrabatt, mens komplett kan sende pakken som mypack tollpost, noe som etter egen erfaring er raskere og billigere enn posten. Har dessverre ikke erfaring med deal.no, men kundeservicen på komplett.no kan være verdt de 600 kronene det koster ekstra.

 

Eneste er at de koster enda mer i forhold til dustin, ca. 800 kr,-

Lenke til kommentar

Det finnes ingen nettbutikker som er "best". Alle har sine ting de er gode på, og mindre gode på. Hvis man kun går etter pris (inkludert fraktpriser), så er det jo veldig enkelt for enhver å finne fram til "beste" nettbutikk - alt etter hvilket produkt man vil ha. Tar man ting som kundeservice, leveringstider og denslags med i betraktningen, er meningene delte, og der den ene har gode erfaringer, har en annen en dårlig en. Generellt synes jeg de fleste nettbutikker er helt ok, i hvert fall de fleste norske. Jeg klarer ikke å finne én butikk som skiller seg ut som den "beste". Heller ikke den verste, for den del.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe fasit på hvilken butikk som er best. Jeg handler stort sett hos Dustinhome.no fordi servicen dems er helt utrolig god, lave priser og frakt er bare 99kr med mindre du bestiller en stor TV.

 

Hvis jeg for eksempel skal ha en minnepenn kjøpes den hos komplett.no fordi de sender den med brevpost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...