Gå til innhold

ustabil xp2500?


Electric

Anbefalte innlegg

Ok HVER gang jeg kjøre en 3dmark test.. så restarter maskin.. men BARE når jeg har klokket skjermkortet.. trekker skjmkortet strøm eller.no?

 

eller er det cpuen som er ustabil.. men den klarer å kjøre 3dmark01, 3dmark03 og Pc mark... uten å restarte..

 

jeg kjører vcoren på 1,89

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer baer ikke holde meg, sorry ass...

 

 

trekker skjmkortet strøm eller.no?

 

 

Er det du trur det gjør da?? går på luft?? er pedaldrevet eller går på damp eller noe???

 

Så klart det trekker strøm, og når du klokker opp skjermkortet ditt, kan det hende at du må øke AGP spenninga... skjermkortfeil kan også forårsake restart...

 

 

Virkelig... Bare måtte liksom... klokka er nesten halv fire om morran... *gjesp*

Lenke til kommentar
Jeg klarer baer ikke holde meg, sorry ass...

 

 

trekker skjmkortet strøm eller.no?

 

 

Er det du trur det gjør da?? går på luft?? er pedaldrevet eller går på damp eller noe???

 

 

 

Virkelig... Bare måtte liksom... klokka er nesten halv fire om morran... *gjesp*

HAHA :lol:

Mitt kort er en av de gode gammle pedaldrevne !

Med 3 gir

Lenke til kommentar
Jeg klarer baer ikke holde meg, sorry ass...

 

 

trekker skjmkortet strøm eller.no?

 

 

Er det du trur det gjør da?? går på luft?? er pedaldrevet eller går på damp eller noe???

 

 

 

Virkelig... Bare måtte liksom... klokka er nesten halv fire om morran... *gjesp*

HAHA :lol:

Mitt kort er en av de gode gammle pedaldrevne !

Med 3 gir

og cpu med v8'er :roll:

Lenke til kommentar
Jeg klarer baer ikke holde meg, sorry ass...

 

 

trekker skjmkortet strøm eller.no?

 

 

Er det du trur det gjør da?? går på luft?? er pedaldrevet eller går på damp eller noe???

 

 

 

Virkelig... Bare måtte liksom... klokka er nesten halv fire om morran... *gjesp*

HAHA :lol:

Mitt kort er en av de gode gammle pedaldrevne !

Med 3 gir

og cpu med v8'er :roll:

 

Ja det trekker litt strøm. :D

 

Men seriøst; Når du overklokker prosessoren, så stopp når den ikke klarer å prime i mer enn en 1time. Klarer cpu`en din prime 95 i over 1 time så kan du være 99% sikker på at det ikke er cpu som holder deg igjen. Så kan du overklokke skjermkort til det stopper med cpu på standard hastighet. Det du sitter igjen med nå er maks hastighet for begge deler, om du ikke kan kjøre disse hastigheter på likt så er det grunn til å tro at det er PSU`en din som ikke klarer å levere nok strøm. Du er sikker på at RAM`en din klarer 400MHz? Aggresive innstillinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...