Gå til innhold

Skal kjøpe bærbar pc til ca kr 4500


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe en bærbar pc til min datter som er 12 år

 

Hun bruker den til spilling (online spill og spill på cd), skype, surfing, fb, holde kontakten med venner, youtube, musikk osv

 

Hva skal jeg kjøpe til henne og hvor?

 

Jeg har ikke spes. greie på hardware selv

 

Budsjett ca 4500, ikke så mye over

 

 

Kan du hjelpe oss?

 

Redigert: Hu ønsker seg ikke pc med skjermer mindre enn 15 tommer

Endret av w@abbus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke spill ? alle dataer kan kjøre skype,surfing**,facebook og det der men ikke alle dataer kan kjøre alle spill.

 

Så hvilke spill er det snakk om ? Online spill ? snakker du da om spill som 1001spill.no eller World of warcraft type online spill ?

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Du har jo denne som er ganske grei for prisen, plus det følger med dataveske.

http://www.dustinhome.no/product/5010619649/hp-probook-4330s-ci3-2-3-4gb-320-13-3-w7p-veske/#intcmp=searchProvider_dacsa

 

Og så har du denne som eg både mindre og forsatt ganske grei.

http://www.dustinhome.no/product/5010617118/sony-vaio-yb3v1e-amd-1-65-4gb-500-11-6-w7hp-pink/#intcmp=searchProvider_dacsa

 

Men HP'en har bedre hardware.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke spill ? alle dataer kan kjøre skype,surfing**,facebook og det der men ikke alle dataer kan kjøre alle spill.

 

Så hvilke spill er det snakk om ? Online spill ? snakker du da om spill som 1001spill.no eller World of warcraft type online spill ?

 

Akkurat nå spiller du minecraft og moviestar planet, sammen med venner.. De Skyper sammen når de spiller...

 

Hu spiller også noen online spill som jeg ikke husker navnet på.. men tror ikke de er så krevende av hardware

Endret av w@abbus
Lenke til kommentar

Dette er sannsynligvis - for øyeblikket - den beste maskinen innenfor budsjettet ditt hvis maskinen skal brukes til en del spilling, i tilegg til det andre. Skjermkortet er mye kraftigere enn alle de andre som er foreslått her, og det er det som har betydning til slik bruk. Jeg tør påstå at du ikke vil finne en mer passende maskin til den bruken/kravene du har skissert, og innenfor budsjettet. Den vil sikre at så godt som alle spill vil kunne kjøres ok, så lenge man ikke overdriver på grafikkinnstillingene i spillene. På noen av de mest krevende spillene må man nok bruke de laveste innstillingene, men de aller fleste spill kan kjøres på medium innstillinger, og mange av de enklere kan man kjøre på maks.

Din datter spiller kanskje ikke de aller mest krevende spillene (grafikkmessig) i dag, men det kan fort endre seg om 6 mndr, 1 år, 2 år ....

Endret av thomit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er sannsynligvis - for øyeblikket - den beste maskinen innenfor budsjettet ditt hvis maskinen skal brukes til en del spilling, i tilegg til det andre. Skjermkortet er mye kraftigere enn alle de andre som er foreslått her, og det er det som har betydning til slik bruk. Jeg tør påstå at du ikke vil finne en mer passende maskin til den bruken/kravene du har skissert, og innenfor budsjettet. Den vil sikre at så godt som alle spill vil kunne kjøres ok, så lenge man ikke overdriver på grafikkinnstillingene i spillene. På noen av de mest krevende spillene må man nok bruke de laveste innstillingene, men de aller fleste spill kan kjøres på medium innstillinger, og mange av de enklere kan man kjøre på maks.

Din datter spiller kanskje ikke de aller mest krevende spillene (grafikkmessig) i dag, men det kan fort endre seg om 6 mndr, 1 år, 2 år ....

 

Etter hva jeg kan se så er dette, det beste forslaget hittil..

Men, merker meg at de setter før pris til 6290,- når komplett selger samme pc til veil pris 5195,-

 

(Bare håper MPX har samme tilbud frem til 20/5.. får ikke lønn før da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...