Gå til innhold

Dine tips til bootcamp-øvelser


Anbefalte innlegg

Jeg holder en bootcamp hver uke, og etter ferien skal jeg holde to i uka og innimellom dekke for de andre som er på ferie osv.

Jeg har såklart ideer og øvelser i eget hode, men det er alltid nyttig å hente inspirasjon andre steder :) Så jeg lurer derfor på, hva ville DU tatt med? Hva slags format ville du valgt (en times varighet)?

Evt. er det noen som har erfaring med bootcamp som kan fortelle litt om hva du likte eller hatet med timen du var på, mer cardio, mindre cardio, mer burpees? :D

 

bootcamp-i.jpg

 

Å, ja, forresten, det er utendørs i en park så jeg har basic utstyr som en slakk bakke, kjegler, gummibånd, par sett manualer, en kettlebell, hoppetau, samt et sett pads og boksehansker. Alle som kommer har med håndkle så de kan gjøre øvelser på bakken også.

 

Edit: Leste for eksempel et annet sted at noen hadde skrevet forskjellige øvelser på masse tennisballer, disse ble lagt et stykke unna. Så ble en person sendt løpende for å hente tennisball, løpe tilbake, alle må gjøre øvelsen frem til neste tennissball har blitt hentet av neste person.

Sånne forslag mottas med takk ^^

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...