Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Skrevet 5. mai 2012 Gode farger og skarphet.Jeg føler det ble noe mørkt i skyggene(øynene),som muligens kunne vært lyst opp litt? Min mening,men det er nå bare en mening det da;)
Reidar1945 Skrevet 5. mai 2012 Forfatter Skrevet 5. mai 2012 Gode farger og skarphet.Jeg føler det ble noe mørkt i skyggene(øynene),som muligens kunne vært lyst opp litt? Min mening,men det er nå bare en mening det da;) Takk skal du ha. Kan være enig i det. Det er et problem med de store kontrastene mellom lys og skygge i så sterkt solskinn.
Jan Erik Engan Skrevet 5. mai 2012 Skrevet 5. mai 2012 Gode farger og skarphet.Jeg føler det ble noe mørkt i skyggene(øynene),som muligens kunne vært lyst opp litt? Min mening,men det er nå bare en mening det da;) Takk skal du ha. Kan være enig i det. Det er et problem med de store kontrastene mellom lys og skygge i så sterkt solskinn. Ja nå vet ikke jeg vilket program du sitter med,men det lar seg å fikse..markere å legge på mer lys ret og slett..men fint slik å
Anbefalte innlegg