Gå til innhold

Asus VS Zotac - GeForce 680


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde gått for ASUS sitt. Det er 1 cm kortere, har litt høyere kjerneklokke og er fra ASUS :)

Identisk lengde, og ytelsen er avhengig av hvor heldig du er med Boost Clocks.

 

Ifølge komplett;

 

ASUS GeForce GTX 680 2GB PhysX CUDA

Bredde 11.1 cm

Dybde 25.6 cm

Høyde 3.7 cm

 

ZOTAC GeForce GTX 680 2GB PhysX CUDA

Dybde 26.7 cm

Høyde 11.1 cm

 

Om det er riktig eller ei vet jeg ikke, men jeg tar standpunkt ut fra oppgitte spesifikasjoner =P

Lenke til kommentar

Om du ikke har Assassin's Creed-spillene og ønsker deg dem vil Zotac være det klart beste valget.

 

Begge disse kortene du ser på er bygd av EVGA, sendt til ASUS og Zotac for å få et klistremerke og noen esker, og så sendt ut i butikkene.

 

Jeg driter så og si i merker (så klart merker vil jo si at det kan være av noe bedre) men her hvor det er samme spesifikasjoner, men Zotac gir AC + den er billigere, går jeg for den ;)

 

 

Edit:

 

Nå driver jeg og hører at en Asus har bedre kjøleevne og lager mindre lyd.. Stemmer det?

Endret av JimmyGrudgie
Lenke til kommentar

Om du ikke har Assassin's Creed-spillene og ønsker deg dem vil Zotac være det klart beste valget.

 

Begge disse kortene du ser på er bygd av EVGA, sendt til ASUS og Zotac for å få et klistremerke og noen esker, og så sendt ut i butikkene.

 

Jeg driter så og si i merker (så klart merker vil jo si at det kan være av noe bedre) men her hvor det er samme spesifikasjoner, men Zotac gir AC + den er billigere, går jeg for den ;)

 

 

Edit:

 

Nå driver jeg og hører at en Asus har bedre kjøleevne og lager mindre lyd.. Stemmer det?

 

Slikt det har blitt nevnt nå flere ganger så er begge kortene 100% like. Så nei, det stemmer ikke. Slik Arni90 nevner så kommer Zotac kortet med Assassin's Creed serien. 3 spill inkludert i prisen er ikke dumt.

Lenke til kommentar

Fikk nettopp mine ASUS 680 i går... slik markedet ser ut nå, så var det en stor care hvilket merke jeg valgte. Jeg tok det som kom først inn i lager a.s.a.p

Den eneste tanken jeg hadde rundt dette, var potensielt å gå for EVGA for å kunne benytte Step-up-program deres, men de var ikke forventet i lager på en stund, så da ble det ASUS :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...