Gå til innhold

Batterikongen Motorola Razr Maxx


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist.

http://www.phonearena.com/news/Ice-Cream-Sandwich-for-the-Motorola-DROID-RAZR-MAXX-hands-on_id31768#1-Lock-Screen

Hvis

 

ICS kommer vel senere til Europa ettersom Razr maxx kom senere hit enn i statene?

 

Stemmer det, ICS ble rullet ut i statene i starten av juni.

Noen som vet hvor mye tweeking motorola har gjort med ICS. Tenker i forhold til UI.

Hvis den europeiske ikke blir så ulik den amerikanske versjonen, er det bare å kikke på linken jeg vedla i forrige post. Mer strømlinjeformet UI som faller mer i favør av ICS enn det motorola har på Gingerbread.

 

Lenke til kommentar

Bestilt! :)

Er det equalizer i musikkspilleren?

Har lest noen tester angående kameraet. Noen sider er positive andre er negative. Noen meninger?

 

Kamera er greit, blir ofte litt støy, man får tatt ok bilder. Ville ikke erstattet ett vanlig kamera nei.

One X, Pureview og Galaxy S3 er mye bedre her.

Lenke til kommentar

Kameraet er greit, men ikkje best i klassen. Sammenligna med HTC DHD er de ganske like.

Kjapp og god telefon som varer greit i 40 timer. DHD varte til sammenligning ca 17 timer med samme bruk før lading. Gmail synk, face synk, g+ synk, trådløst nett søker hele døgnet, +++. Meget fornøgd så langt etter 1 mnd bruk. Ikkje sikker på hvor spottify spillelista legger seg men følte ikkje 400 sangar tok plass fra hverken telefon eller minnekort, skal sies eg ikkje har sjekka dette nøye (har hvertfall god plass etter spillelista er synka). 1 time med spottify lytting utgjør ca 3 % batteri. Ellers mangler det litt funksjoner som eg blei glad i med HTC sitt sense system, men det er stort sett bagateller.

Lenke til kommentar

Det er bra, ettersom spotify er en veldig viktig app jeg bruker og det kommer synkes nærmere 5-600 låter når jeg får kloa i mitt eksemplar av razr maxx.

 

Det interne kortet fylles raskt om man velger å synke i beste kvalitet.

På min HTC Sensation hadde jeg spillelister med rundt 3000 låter i beste kvalitet.

Nå som jeg bruker Razr Maxx får jeg ikke benyttet det eksterne kortet, og det interne kortet er fullt ved ca 6-700 låter. For meg som bruker Spotify så mye som jeg gjør er dette en stor nedtur, og gjorde at jeg vurderte å returnere telefonen. Nå får jeg bare håpe at det kommer en fix på problemet om ikke lenge.

Lenke til kommentar

Det er bra, ettersom spotify er en veldig viktig app jeg bruker og det kommer synkes nærmere 5-600 låter når jeg får kloa i mitt eksemplar av razr maxx.

 

Det interne kortet fylles raskt om man velger å synke i beste kvalitet.

På min HTC Sensation hadde jeg spillelister med rundt 3000 låter i beste kvalitet.

Nå som jeg bruker Razr Maxx får jeg ikke benyttet det eksterne kortet, og det interne kortet er fullt ved ca 6-700 låter. For meg som bruker Spotify så mye som jeg gjør er dette en stor nedtur, og gjorde at jeg vurderte å returnere telefonen. Nå får jeg bare håpe at det kommer en fix på problemet om ikke lenge.

Så dette problemet er noe som spesifikt er på razr maxx?

Lenke til kommentar

Det er bra, ettersom spotify er en veldig viktig app jeg bruker og det kommer synkes nærmere 5-600 låter når jeg får kloa i mitt eksemplar av razr maxx.

 

Det interne kortet fylles raskt om man velger å synke i beste kvalitet.

På min HTC Sensation hadde jeg spillelister med rundt 3000 låter i beste kvalitet.

Nå som jeg bruker Razr Maxx får jeg ikke benyttet det eksterne kortet, og det interne kortet er fullt ved ca 6-700 låter. For meg som bruker Spotify så mye som jeg gjør er dette en stor nedtur, og gjorde at jeg vurderte å returnere telefonen. Nå får jeg bare håpe at det kommer en fix på problemet om ikke lenge.

Så dette problemet er noe som spesifikt er på razr maxx?

 

Får ikke brukt det externe kortet til Spotify spille lister på Maxx. Hadde ikke det problemet med Htc.

 

Lenke til kommentar

Det er bra, ettersom spotify er en veldig viktig app jeg bruker og det kommer synkes nærmere 5-600 låter når jeg får kloa i mitt eksemplar av razr maxx.

 

Det interne kortet fylles raskt om man velger å synke i beste kvalitet.

På min HTC Sensation hadde jeg spillelister med rundt 3000 låter i beste kvalitet.

Nå som jeg bruker Razr Maxx får jeg ikke benyttet det eksterne kortet, og det interne kortet er fullt ved ca 6-700 låter. For meg som bruker Spotify så mye som jeg gjør er dette en stor nedtur, og gjorde at jeg vurderte å returnere telefonen. Nå får jeg bare håpe at det kommer en fix på problemet om ikke lenge.

Så dette problemet er noe som spesifikt er på razr maxx?

 

Får ikke brukt det externe kortet til Spotify spille lister på Maxx. Hadde ikke det problemet med Htc.

Da blir man nødt til å være litt selektiv, framfør kvantitativ inntil dette problemet blir fikset på.

Som nevnt tidligere i tråden er jeg også enig i at batterilevetiden er den viktigste egenskapen til en smarttelefon. Er veldig mye ute i skog og mark og har forferdelig erfaring med min Huawei ideos x5/titan som må lades to ganger om dagen ved jevn bruk.

Lenke til kommentar

Da er maxx kommet i havn og førsteinntrykket er jevnt over bra. Fikk ikke med noe minnekort i min versjon. 16 gb koster ikke all verden i dag, for ikke snakke om 32 gb for den saks skyld.

Er det i det hele tatt mulig å legge musikken på minnekortet i med den nye versjonen av spotify?

 

Blir all data slettet med ICS-oppdateringen?

Endret av gingerviking
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte jeg skulle prøve nettleseren Chrome på Razr Maxx.... men får beskjed når jeg prøver å laste ned at den ikke støtter telefonen min. Finner den heller ikke på "butikken"(Play). Mener jeg hadde den tidligere.

Kan det ha noe med at min Maxx enda ikke har ICS?

Endret av KLB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...