Gå til innhold

Hadde gammel LOTRO-konto, hva har skjedd etter switchen til F2P?


Anbefalte innlegg

Heisann og hoppsann, for et par år siden hadde jeg en LOTRO-konto m MoM og Mirkwood-utvidelsene, som jeg kjøpte på billigsalg. Spilte ikke noe særlig, og har fulgt med såpass lite at jeg ikke fikk med meg switchen til Turbine og F2P-modell før, eh, nå.

 

Problemet er at jeg finner ikke igjen den gamle codemasters-kontoen min, og dermed virker det som om all info om at jeg faktisk eide begge utvidelsene har gått tapt.

 

Ellers lurer jeg på om det stemmer at jeg faktisk må BETALE, ekte penger, for å få fatt i et ridedyr f.eks. nå etter switchen til oh lol microtransactions?

 

Ikke spesielt glatt løst av Turbine dersom de i praksis har sletta det jeg hadde i Codemasters-tiden bare fordi jeg ikke har fulgt med på en stund.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er at jeg finner ikke igjen den gamle codemasters-kontoen min, og dermed virker det som om all info om at jeg faktisk eide begge utvidelsene har gått tapt.

 

Alle kontoene ble migrert til Turbines servere. Du kan sikkert finne igjen kontoen der om du husker det gamle brukernavnet ditt.

 

Ellers lurer jeg på om det stemmer at jeg faktisk må BETALE, ekte penger, for å få fatt i et ridedyr f.eks. nå etter switchen til oh lol microtransactions?

 

Nei det stemmer ikke. Ridedyr kan kjøpes på samme måte som før. Kun noen kosmetiske ting som er eksklusivt for Turbine store.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

er en veldig god stund siden de gikk over til turbine. De har sikkert sendt deg et par mailer også om å skifte over fra codemasters til turbine, så er ikke noen andre en din egen skyld for at kontoen din er slettet.

 

Så ja, du må rett og slett lage deg en ny konto nå, der du må betale for MoM og mirkwood igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...