Gå til innhold

Sopcast til ps3 - Hvorfor får jeg ikke lagre WEB.conf filen?!


RuneON

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter og prøver å få livestreame til Ps3en.

 

Har funnet noen guider, som for eksempel denne : http://dumpytips.blo...nd-sopcast.html

 

Det virker enkelt nok men jeg har et problem;

Etter jeg har skrevet inn det jeg skal i WEB.conf filen, i notepad(notisblokk hos meg) får jeg ikke lagre filen!!

 

Jeg får bare denne meldingen:

 

post-209882-0-09609200-1335717377.jpg

 

 

Hvorfor?!

 

Jeg holder på å eksplodere av frustrasjon nå, så jeg hadde satt stor pris på litt hjelp :)

 

Edit: Hvis jeg har lagt dette i feil tråd, så gi meg en lys så jeg kan flytte det.

Endret av RuneON
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du husket å starte notisblokk som admin? Altså, høyreklikk Run as Administrator? Også forsøkt å lagre?

 

Nei det har jeg ikke. skal prøve nå. Takk for tipset :)

 

Edit: Det funket, men er det noen som aner hvor jeg liksom skal finne dette inne på Ps3en? Jeg finner ikke noe som helst noe sted.

Endret av RuneON
Lenke til kommentar

 

 

Edit: Det funket, men er det noen som aner hvor jeg liksom skal finne dette inne på Ps3en? Jeg finner ikke noe som helst noe sted.

 

Er en stund siden jeg har brukt PS3 Media Server. Men syns da å huske at det dukker opp som et eget ikon under Video og Musikk for PS3 Media Server.

 

Går utifra du har kjørt igjennom en standardinstallasjon av PS3MS ? Er det bare livestreamingen som er problemet? Da vil jeg mistenke at det er et problem i Web.conf filen. Hvilke streamer er det du har lagt inn/prøver å legge inn?

 

Les gjerne litt på dette forumet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...