Gå til innhold

Bygge pc, 10k budsjett


Anbefalte innlegg

Nok en post om en som trenger hjelp til hva deler som passer bra sammen til en 10tusen lapp. Er jo kommet en del nye ting denne mnd, så henger ikke helt med på hva som er lurt og kjøpe.

 

Sitt på en gammel laptop som ikke kommer til og takle diablo 3 som er rett rundt hjørnet. Så jeg er på jakt etter en pc som kan kjøre spillet på høye innstillinger.

 

Takker på forhand på alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, ser bra ut den listen der. Trenger ikke noe cpu kjøler viss man kjører stock rekner jeg med?

 

Nei men stock kjøleren bråker ubehagelig mye. Kjøp en Cooler Master Hyper 212 EVO ved siden av, billig og effektiv!

 

Aha, skader ikke og hive inn en litt mer rolig kjøler nei, 212 evo kostet jo ikke allverdens, er vel verdt og spandere det på cpuen.

 

Med tanken på kabinettet då, det trengs ikke noe ekstra vifter? Det er god nok flow uten at det blir heitt inni der, er jo trossalt en midi tower.

Lenke til kommentar

Takk, ser bra ut den listen der. Trenger ikke noe cpu kjøler viss man kjører stock rekner jeg med?

 

Nei men stock kjøleren bråker ubehagelig mye. Kjøp en Cooler Master Hyper 212 EVO ved siden av, billig og effektiv!

 

Aha, skader ikke og hive inn en litt mer rolig kjøler nei, 212 evo kostet jo ikke allverdens, er vel verdt og spandere det på cpuen.

 

Med tanken på kabinettet då, det trengs ikke noe ekstra vifter? Det er god nok flow uten at det blir heitt inni der, er jo trossalt en midi tower.

 

Hvis du gjemmer kablene og ikke slenger de rundt i kabinettet skulle det ikke være noe problem. Blir det for varmt kjøper du 1-2 ekstra vifter. Koster rundt 50 kroner for de som er helt ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...