Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Ikke nå lenger. Før så var det endel men så ble det krav om at fakturaene skulle få automatisk fakturanummer osv og da ble mange jeg kjente til ikke lenger godkjente. Er vel mer datax og lignende man bruker nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg leter etter et godt fakturaprogram. Hvor det er enkelt og registrere nye kunder. Lett og lage nye fakturaer. Raskt og effektivt!

 

Hei,

 

Selv bruker jeg Matrix regnskap som er et veldig godt program for dine kriterier og inneholder det du behøver. det er også god support og lave vedlikeholdskostnader

http://www.matrix.no

 

Jeg vil på det sterkeste anbefale å holde deg unna start løsningen til mamut.

I tillegg til å være tung å starte med er det lagt inn "feller" slik at du må opgradere til proffversjon for å få grunnleggende funksjoner.

Disse er:

Ingen støtte for purring/betalingspåminnelse og du får ikke skrevet ut faktura i PDF.

Support hos Mamut mente det var kundene mine det var noe feil med

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Var borti mamut, og det krasjet nesten pcen. La inn masse skrot, opg sendte pc i evig oppdateringsloop på det den la inn. Blandt det verste jeg har vært borti på utrolig lenge. Var kun demo, men demoen skal ikke demonstrere hvordan den kan krasje pcen til folk.

Lenke til kommentar

har brukt mamut datax totaløkonomi siden 2005 og er knallfornøyd. gjør faktureringsjobben fisefint enkelt og prisen er - sammenlignet med mamut one, unimicro og et par andre online leverandører - rimelig

 

dog; måtte se på: http://www.matrix.no/prisliste.php

og det ser veldig lovende ut med en hyggelig pris !

Endret av easy:solutions
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Fakturalarsen er gratis og fungerer helt ok.

Du finner det her Fakturalarsen

Litt nede på siden der finner du det.

 

Faktura Larsen er et enkelt og gratis fakturaprogram for brukere som sender ut 2-3 fakturaer i uken. Egenskaper: Kundeliste, Fakturaliste, Vareregister for hurtigoppslag, Utskrift, Send faktura som e-post, Transaksjonsrapport m.m.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Er det noko som har ein kravspesifikasjon til det å lage eit fakturaprogram. Eg kunne gjerne tenkt meg å utvikla eit skikkeleg open source fakturaprogram som fungerer i nettlesaren/telefon. For idag så finnes det så mykje vræl der ute.

utvikle heller et faktura program som er "OFFLINE" dvs lagret på din pc. Ønsker meg en oppdatert versjon noe som fakturalarsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...