Gå til innhold

Tilbakeblikk: Chrono Trigger (DS, iPhone, PS3, Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaffet meg Chrono Trigger på DS'n for tid tilbake, men jeg klarer bare ikke kampsystemet. :hm:Edit: Vanlig turn-based ala FF X / Lost Odyssey eller mer action basert ala Tales / Ys serien er det jeg foretrekker. :)

 

Du kan skru på "vanlig" turbasert kampsystem når du starter spillet første gang.

Lenke til kommentar

Du kan skru på "vanlig" turbasert kampsystem når du starter spillet første gang.

Hvordan da? Jeg prøvde å starte new game nå. Valgte "battle mode" på både wait og active. Men fortsatt angriper fienden om du ikke gjør noe. :/ Da skjønner jeg ikke hvor forskjellen ligger.

 

Edit: Det hjelper visst ikke uansett, fant denne:

 

"Wait mode only waits when you have the Tech or Item menu's open. This isn't a turn based battle system, the enemies will attack whether you are in Wait or Active, the only difference is they will wait when you go into the item menu to pick out an item, or go into the tech menu to pick out a tech. If you just are at the Attack/Tech/Item screen they still get to attack."

 

Så det blir ikke helt riktig. :/

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Er det noen som vet om det er mulig å få lastet ned Chrono Trigger til PS3?

Jeg vet det ligger ute på den amerikanske Playstation Store - så jeg laget meg amerikansk konto der i går, og skulle kjøpe det, men visa kortet mitt ble avvist :(

Var det fordi at jeg har norsk visa, tro?

Noen som vet hvordan jeg kan få spilt dette spillet på konsoll?? Jeg har hatt lyst på det i flere år nå...

 

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...