Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] nytt anlegg til dama


Anbefalte innlegg

Hei :)

Dama har lyst på nytt anlegg i biln sin, og æ har ikke sotte opp et anlegg til bil før da, e usikker på hva æ treng for å legge opp til et bra anlegg.

 

e ikke sikker på om ho ska ha subwoofer.

 

så hadde vært hyggelig om noen kunne lagt opp ei lista med ting man trenger for å rigge et nytt anlegg i bilen :)

 

skal ikke være noka med ekstremt lyd, bare bedre enn det gamle som e fra før, man kan ikke spille så høyt før det skurre, å æ hate når lyden skurre.. :p

 

vet ihvertfall at æ ska skifte ut radioen, å de 4 høyttaleren som e der.

 

Takk for all hjelp :)

 

(skriv på dialekt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

selfølgelig sku æ ha skreve kor mye vi har tenkt å bruke på det:P

 

4-5000 kr men som sagt tenkte bare på høyttaleren (4 stk) å skifte dem ut å radioen,

 

sku bare ha ei lista av de forskjellige tingene som vi trenger, ikke akkurat merke eller navn på radio eller høyttaler ;) er det nødvendig med forsterker hvis vi ska bare skifte ut høyttalerene?

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendig med egen forsterker, men det er absolutt å anbefale.

 

Altså trenger du da:

Spiller (mulig en ISOovergang)

Høyttalere

Forsterker (+ strømkabel, kabelsko, sikring, signalkabler, remotekabel og høyttalerkabler)

 

Hmm ok, da vet jeg ka jeg skal se etter og tar det etter der igjen :) ja ho bruke iphone så ho vil spille av sin egen musikk sia ho ikke kan det nu (ikke aux inngang eller usb i nåværende radio) men jeg fikk vite det jeg ville :) takk for hjelpa! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...