Gå til innhold

Budsjettbærbar til spill, maks 14000 kroner.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den du har valgt har i7 som er bortkastet og du vil ikke få noe noe bedre ytelse enn i5. (selvom jeg valgte noen med i7.) :p

 

 

Og å bruke så mye på en laptop er totalt bortkasta penger da du ikke har muligheten til å oppgradere, og når f.eks Battlefield 4 kommer ut, så takler PC'en din det ikke like bra som da du kjøpte den.. Har du vurdert stæsjonær? du får nemlig MASSE mer for en stæsjonær til den prisen der.

Endret av vodkish
Lenke til kommentar

Den du har valgt har i7 som er bortkastet og du vil ikke få noe noe bedre ytelse enn i5. (selvom jeg valgte noen med i7.) :p

 

 

Og å bruke så mye på en laptop er totalt bortkasta penger da du ikke har muligheten til å oppgradere, og når f.eks Battlefield 4 kommer ut, så takler PC'en din det ikke like bra som da du kjøpte den.. Har du vurdert stæsjonær? du får nemlig MASSE mer for en stæsjonær til den prisen der.

Takk for svar! Om i7 gir bedre enn i5 i spill varierer en del, men i5-2430qm gir nok ikke bedre ytelse enn i7-2670qm i spill - og jeg etterspurte i min opprinnelige post en laptop med bedre spesifikasjoner. Ingen av PCene du foreslo hadde "bedre spesifikasjoner til maks 14000 kroner".

 

Fordi jeg for øyeblikket bor på forskjellige steder til forskjellig tid, er en stasjonær PC med skjerm, tastatur osv. enda mer bortkastede penger, da jeg nesten ikke får brukt denne. Jeg er heller ikke interessert i Battlefield 4. Ikke misforstå - jeg kan selv bygge en stasjonær PC med samme ytelse til under halve prisen. At jeg opprinnelig etterspurte en bærbar PC var med andre ord helt bevisst. :)

Endret av Pixma
Lenke til kommentar

da får du nok ikke noe bedre enn GTX 570M som grafikkort i PCen er jeg redd

Kunne du postet hvilken konfigurasjon det var du mente som var litt bedre? Uansett hvordan jeg setter sammen Multicom/Clevo, må jeg enten nedgradere noe, eller ende opp med en for dyr maskin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...