Gå til innhold

Link's Awakening ? Link vekkes fra retrodvalen (3DS)


Anbefalte innlegg

Haha, jeg satt også fast akkurat i det rommet!

 

Realzi: Jeg anbefaler egentlig absolutt alle Zelda-spillene i hovedserien. Til håndholdte, så gjelder det da Links Awakening, Oracle-spillene, Minish Cap, Phantom Hourglass og Spirit Tracks. Av disse er faktisk Minish Cap mitt favoritt, så jeg ville startet der!

Ah thanks men tviler jeg vil like Phantom hourglass og spirit tracks syns de ser så rar ut visst jeg snakker om det jeg trur jeg har sett av disse 2.

 

Har klart Majoras mask Wind waker og Twilight princess. Gidder ikke kjøpe det nyeste liker ikke spille verdenen.

Ocarina of time og Zelda 1 har jeg bare kommet halveis men minnene fra disse 2 er som et legendarisk sjelfullt beist som slår deg i hjertet.

 

Det er bare for jævlig og klare spillet når jeg hater noen av de første dungeons spesielt forest temple.

 

Har startet spillet og sluttet halveis hver gang etter årene så jeg bygd en hodepine bare av tanken på og gå gjennom forest temple.

 

A Link to the Past er et mesterverk som du må prøve, om du liker 2D-zelda. Oracle-spillene er også veldig gode. Minish Cap har jeg faktisk ikke spilt, men mange sier det er bra. Jeg likte heller ikke Phantom Hourglass, det fenget ikke like mye som de gamle spillene.

Ok fikk virkelig dilla var nesten våken hele natten etter denne diskusjonen og tenkte hvordan Zelda spill jeg skal prøve. Problemet er at jeg gir opp for fort, for jo gamlere man blir jo flere spill har man -__-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...