Babar Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Driver å snekrer sammen et møbel som skal få en innebygd datamaskin. Jeg har kjøpt alt man trenger av deler utenom et kabinett, i og med at pc'en skal bygges rett inn i en skuff, men det er en ting som følger med kabinetter som jeg ikke helt vet hvor jeg skal finne... Hvor kan man få tak i av/på bryter, LED for HD og av/på indikasjon og kanskje også en pcspeaker for tilkobling til hovedkortet uten å ta disse fra et kabinett? Noen som vet om disse tingene selges i "løsvekt" noe sted? På f0rhånd takk for hjelpen
Tian Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Hos www.microplex.no har jeg fått kjøpt komplette koplingssett for Lian Li kabinetter tidligere. De har bestått av power og resetbryter, LED-lamper og en høytaler. Kan kanskje være lurt å ringe dem siden jeg ikke ser produktet på websiden dems lengre
Hårek Skrevet 26. august 2003 Skrevet 26. august 2003 Finn deg en gammel PC som skal kastes, mange bedrifter har egne søppelkurver for gammelt datautstyr.
Babar Skrevet 26. august 2003 Forfatter Skrevet 26. august 2003 Takk for hjelp og tips. Sjekket på microplex, og helt riktig, de selger lian li kit der. et problem dog.. koster 89 Kr, men over 200 inkl. frakt og det blir litt for mye når ikke jeg trenger noe annet fra Micoroplex. Men nå det viser seg at en kompis har en gammel gammel boks jeg kan kanniballisere, så vi får se om delene fra den funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå