Gå til innhold

Katten koser "feil vei"


Anbefalte innlegg

Hei. :)

 

Jeg har hatt katten min i ca. 4 år nå, og har alltid lurt på hvorfor hun ligger "feil vei" når hun hopper på fanget mitt. Med det mener jeg at hun plasserer bakenden hennes mot meg, slik at fjeset er ved knærne mine.

 

Er dette noe alle katter gjør, eller er det bare en særbehandling jeg får?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. :)

 

Jeg har hatt katten min i ca. 4 år nå, og har alltid lurt på hvorfor hun ligger "feil vei" når hun hopper på fanget mitt. Med det mener jeg at hun plasserer bakenden hennes mot meg, slik at fjeset er ved knærne mine.

 

Er dette noe alle katter gjør, eller er det bare en særbehandling jeg får?

Høyst sannsynlif fordi den vil at du skal klø den over bakbena, som har en psudo-sexuell stimulering på katter og hunder, (hunkjønn).

 

-frank

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror at det mest sannsynlig er pga at de vil at du skal kunne kjenne dem igjen. Husk at de kjenner hverandre igjen på lukt, så det er ikke uvanlig for dem å lukte hverandre litt i rumpa for å identifisere hverandre.

 

Mine er sånn også, og de er IKKE sky for øyekontakt for å si det sånn. Den ene gutten kan jeg holde som en baby og kysse og han begynne rå male og kose seg.. :)

Lenke til kommentar

Fint å vite at det ikke kun er min katt som holder på sånn. Det ville jo vært hyggelig om hun kunne ligge andre veien noen ganger, men jeg får vel bare leve med det. :)

Går da forsovet greit, utenom de gangene hun har gjort sitt fornødene, for så å hoppe opp.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...