wasco Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Enig med deg i at det var et flott lys. De mørke skyggepartiene kan du lette opp i redigeringen av bilde. Men jeg vet jo ikke hvor bevandret du er i redigering og etterarbeid av bildene dine
Tor r Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Bilde står seg det,men det mørke ødelegger mye i et ellers topp bilde,liktea spesielt Tone/farger og en fin komp.
Jentungen2 Skrevet 11. april 2012 Forfatter Skrevet 11. april 2012 Takk for tilbakemeldinger, er ikke noe bevandret i redigering og etterarbeider enda, men det kommer nok med tiden, har nemlig fått `blod på tann` når det gjelder fotograferingen. Lærer veldig mye gjennom egene bilder her, men lærer masse bare ved å følge med på alle de flotte bildene som blir lagt ut her med dertil hørende kommentarer !!! Denne plassen er en energibombe for inspirasjon :-)
40D Skrevet 16. april 2012 Skrevet 16. april 2012 Nå har jeg fått ut bildet av min mors hund, samme slag. Ang. dette bildet: Jeg synes det andre "Snoop dog" bildet ble mye finere. Våt pels i steinrøys .. Ser ut som han har lekt i vannet, hvilket kunne vært artig å se bilder av. Ellers synes jeg lys og slikt var behagelig. treer!
Anbefalte innlegg