Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kommer tilbake. Var bare noe galt med det i går så jeg skulle reinnstallere det. Dessverre ble det sent på kveld før jeg ble ferdig. Tilbake i dag :)

Edit: Har ikke nett hjemme -_-

Endret av Lakus
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deler av det skal være oppe nå. Rendering as we speak.

Men husk at det ikke rendrer mens noen er pålogget (for å unngå lag for de som spiller).

Skrevet

Deler av det skal være oppe nå. Rendering as we speak.

Men husk at det ikke rendrer mens noen er pålogget (for å unngå lag for de som spiller).

??

"Web files are not matched with plugin version: All files need to be same version (0.90-1347)"

Skrevet

Hepp!

Er relativt bored i Minecraft omdagen, så om noken har ein ide til kva eg kan bygge? Er eventuelt down på et fellesprosjekt :)

Du kan hjelpe meg i noria :p

Skrevet (endret)

Hepp!

Er relativt bored i Minecraft omdagen, så om noken har ein ide til kva eg kan bygge? Er eventuelt down på et fellesprosjekt :)

Du kan hjelpe meg i noria :p

Meh ;p

Tenker det er greit å begynne med noke fra starten av ;)

Endret av Bamfzoor
Skrevet

Hmm begynner å bli ei stund siden jeg spilte Minecraft ;p

Ditto. Tenkte eg skulle hive meg rundt når bukkit blir oppdatert til 1.4, men i mangel av andre spill fant eg ut eg måtte komme i gang ;p Må ha noke å gjer på mens eg venter på AC3 til PC :p

Skrevet

Ferdig med 2662 blocks lang rail til Atlantis... Så er det bare å fylle ut 200x200x30(?) ... med sandstone...

Blir for mye å fylle ut...

Har lagt til ca 1000 rails på opprinnelig bane (nå ca 3600 blocks lang...), så flytter utgangspunktet for Atlantis lengre nord!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...