Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jess. Burde kanskje skrive noe her også.

We're not dead. Just ... passed out drunk.


Har vært ganske lei av adminstuff en liten stund og innså at jeg egentlig brukte mer spilletid på ting som burde oppdateres og dilldall enn å faktisk spille. Ikke at det er så fælt og "åsåsyndpåmeg" da det tross alt er det som er konsekvensen av å ha en server, men likevel. Vært ganske laber entusiasme fra min side. Så kommer Netrum og forteller meg at han driver og spiller litt på en annen server som heter "Beyond Bedrock" siden det var så lite action her inne, og jeg bare

Sitat

you motherfucker

Ble med for å ta en liten pause fra adminstuff og fant fort ut at serveren var drevet at to stykker som kan sakene sine, har faste spillere ikke veldig ulikt oss og at det var deilig å få startet litt på nytt med litt nye ansikter også.

Har sittet på Lakusland i creative-verdenen og sagt ifra etterhvert som jeg har sett folk logge på, med invites til den andre serverens Discord. Ballet fort på seg og plutselig var vi ca 10 nordmenn som tusler rundt på denne andre serveren. De fleste som har vært online på Lakusland de siste månedene er også der for tiden. De har startet et nytt survival-kart i 1.15 og planlegger reset av Nether for 1.16. Normen for dem er å beholde kart veldig lenge, og heller utvide grensene over tid. For invite til Discorden deres så send meg en melding her, spør meg om du ser meg online på Lakusland eller send meg en PM på Discord (Lakus#8956). Eller Netrum eller Fositek eller noen andre som allerede er der, for den saks skyld. Siden invite linken er tidsbegrenset til 24t elns er det ikke bare å legge ved en link her nå liksom.

Legger dog ut linken til kartet deres. Det skader jo ikke. En klump av oss har klumpet oss sammen rundt den ene store biten på kartet der.  http://beyondbedrock.com:8123/index.html

Hvis noen lurer på hva som skjer med Lakusland så er planen for fremtiden denne: ingenting. Jeg skal ikke legge den ned. Men jeg kommer heller ikke til å bruke veldig mye tid på vedlikehold akkurat nå. Jeg kommer til å være i creative verdenen titt og ofte, men sannsynligvis ikke spille survival her. Jeg kommer til å oppdatere til 1.16 når det kommer, da jeg tror det er nærme nok til at jeg ikke gidder bruke til på å oppdatere til 1.15 ASAP. Om noen vil fortsette å spille her så er det gøy, men da er man i det minste klar over hva situasjonen er.
 

Endret av Lakus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...