Gå til innhold

Geil Golden Dragon PC3200


sixsixsix

Anbefalte innlegg

Har planer om å bytte ut den ram'en jeg har i dag. Har siktet meg inn på Geil PC3200 Golden Dragon. Har per i dag 768 MB PC2100 minne.

 

Vil jeg merke stor forskjell i hastighet med det nye minnet? bruker i hovedsak denne maskinen til spill og diverse andre grafiske programmer.

 

Har en følelse at XP1800+ prosessoren med sin lave bushastighet kan bli en flaskehals her. Kan minnebushastigheten kjøre på en egen klokkefrekvens uavhengig av hva prosessoren kjører på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har planer om å bytte ut den ram'en jeg har i dag. Har siktet meg inn på Geil PC3200 Golden Dragon. Har per i dag 768 MB PC2100 minne.

 

Vil jeg merke stor forskjell i hastighet med det nye minnet? bruker i hovedsak denne maskinen til spill og diverse andre grafiske programmer.

 

Har en følelse at XP1800+ prosessoren med sin lave bushastighet kan bli en flaskehals her. Kan minnebushastigheten kjøre på en egen klokkefrekvens uavhengig av hva prosessoren kjører på?

 

bare en ting å si....

 

GENIAL VALG!

 

har geil pc2700 golden dragon og de går så det suser,

røde led som gjør dem kul, statisk beskyttet, kul eske, gode klokkemuligheter. ikke altfor dyre + man får med en veldig kul eske :wink:

 

kjøper du dem så kommer du ikke til å angre :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...