Hans-Ragnar Olsen Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Hvitveis Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nå er det hvitveisen, som vil frem i lyset. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden
Jan Erik Engan Skrevet 2. april 2012 Skrevet 2. april 2012 Tips: Rydde litt i vissent gress/pinner og ett litt tetter utsnitt?
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 2. april 2012 Forfatter Skrevet 2. april 2012 Tips: Rydde litt i vissent gress/pinner og ett litt tetter utsnitt? Hei. Takker for fin kommentar. Takker for fine tips. Skulle nok ha ryddet litt her ja.:-)
Simen1 Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Er det bare meg som synes hundeposen i bakgrunnen er "litt" forstyrrende?
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 3. april 2012 Forfatter Skrevet 3. april 2012 Er det bare meg som synes hundeposen i bakgrunnen er "litt" forstyrrende? Hei. Uffda, dette var virkelig ikke meningen. Beklager så mye.Jeg har dessverre ikke sett dette før du nevner det.
Anbefalte innlegg