Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

internett og digital tv i bil


Anbefalte innlegg

ser for eksempel her at det selges mottaker for digital tv som funker i bil hvordan er det den funker er det det samme som for eksempel rikstv eller bare tilgang til nrk kanalene? og funker det å koble disse til bilspiller eller for eksempel pad? å hva trengs?

 

Å har veldi lyst å ha internett i bilen så da er mitt spørsmål hva må jeg skake hvor kan jeg skaffe det å hva det koster?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du finner sikker mye rimeligere løsninger på ebay, jeg har selv en DVB-mottaker jeg kun setter i USB-port for å få inn digitalTV (har ikke fått testet den enda da, pga min har ikke MPEG4 og en stund siden jeg kjøpte den)

 

Angående internett må du velge mellom G4(og kanskje G5 når den kommer), og mellom hvilken operatører på dette. Eller du kan velge Ice. Jeg har Ice og den virker for min del veldig bra. Virker stort sett over alt, og i nød har jeg en smarttelefon som back-up xD

Endret av runerask
Lenke til kommentar

Du finner sikker mye rimeligere løsninger på ebay, jeg har selv en DVB-mottaker jeg kun setter i USB-port for å få inn digitalTV (har ikke fått testet den enda da, pga min har ikke MPEG4 og en stund siden jeg kjøpte den)

 

Angående internett må du velge mellom G4(og kanskje G5 når den kommer), og mellom hvilken operatører på dette. Eller du kan velge Ice. Jeg har Ice og den virker for min del veldig bra. Virker stort sett over alt, og i nød har jeg en smarttelefon som back-up xD

Hvor mye betaler du for ice?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...