Gå til innhold

Russedress eller Russeservice for russ 2013


robinabc

Anbefalte innlegg

Hei, vi diskuterer om vi skal bruke Russedress eller Russeservice som vår leverandør, hørt at Russedress har bedre tilbud til oss som har buss.

 

Noen forslag til hvorfor vi skal velge Russedress eller Russeservice? Vi har fått sponsor tilbud fra Russedress OG Russeservice, dette foregår via at vi kjøper grunnpakka fra dem vi velger. Derfor søker vi deres meninger om disse firmaene :-)

 

Kom gjerne med ting som har vært problematisk eller andre ting fra deres leverandør igjennom russetiden :)

Endret av robinabc
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, vi diskuterer om vi skal bruke Russedress eller Russeservice som vår leverandør, hørt at Russedress har bedre tilbud til oss som har buss.

 

Noen forslag til hvorfor vi skal velge Russedress eller Russeservice? Vi har fått sponsor tilbud fra Russedress OG Russeservice, dette foregår via at vi kjøper grunnpakka fra dem vi velger. Derfor søker vi deres meninger om disse firmaene :-)

 

Kom gjerne med ting som har vært problematisk eller andre ting fra deres leverandør igjennom russetiden :)

 

Hei.

Jeg ville gått for Russedress da jeg har hørt at Russeservice har slitt med leveringstider, og ofte i siste liten kommet løpende med pappesker med klær. Russedress står jo også for mesteparten av alt annet av bokstaver trykk osv. Såvidt jeg vet tilbyr også Russedress logo design i pakken sin. Begge er store aktører, - seriøse aktører, men jeg ville gått for russedress fordi jeg føler deres renomé er bedre.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Vi brukte Russestore som vår leverandør til russebussen. Fikk sponsortilbud fra alle vi også, men følte russestore hadde bedre service og hjalp oss veldig mye med å finne akkurat den pakken vi trengte. De hjalp oss også i gang med masse dugnader som egentlig finansierte hele russetiden vår og ga oss tips og råd gjennom hele tiden før russetiden. Thumbs up!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...