Kjetil-H Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Aprilfest 2012 - Kjetil-H - På direkten (foreløpig tema) Bruker: Kjetil-H Utfordring: Råfilbehandlong er et (u)/(nødvendig) onde i en hektisk hverdag. Klarer jeg å bli fornøyd med JPEG? Deltakernivå: Entusiast Utstyr: 7D og M8 Tilleggsutfordring: Prøve å knytte helheten sammen, fullføre med stil. 1
Kjetil-H Skrevet 2. april 2012 Forfatter Skrevet 2. april 2012 (endret) #2 Mørkt kaféhjørne Endret 2. april 2012 av Kjetil-H 2
Bruker-88036 Skrevet 3. april 2012 Skrevet 3. april 2012 Fint tema. Blir spennende å følge med. Satser du på den mørke siden denne måneden?
Kjetil-H Skrevet 4. april 2012 Forfatter Skrevet 4. april 2012 Håper å variere litt, men de to første ble ihvertfall mørke tominuttersportretter. Bilde #2 er kun belyst av ett lite telys og reflektert lys fra en mørk vegg. Nå har jeg dratt fra reiselader og blir ute av stand til å oppdatere stort fra hytta, men jeg kommer sterkere tilbake på søndag!
Trondster Skrevet 10. april 2012 Skrevet 10. april 2012 Du gjør det ikke lett for deg selv, med vanskelig lys - akkurat der det er mest nytte med Raw. Morsomme portretter, og jeg lurer veldig på hva damen driver på med! Uhm - ah! Jo! Puslespill! Ser det så vidt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå