Gå til innhold

Diablo 3 - ditt inntrykk av de forskjellige klassene


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenkte jeg ville forhøre meg litt om hva folk har tenkt om de forskjellige klassene i Diablo 3. Selv har jeg kjempeproblemer med å velge mellom monk og barbar, og tenkte å høre med andre der ute hva nettopp DE tenker.

 

Skjønner at denne tråden selvsagt blir lettere for gutta (og jentene) med beta-key, men regner med de fleste interesserte der ute har gjort seg opp en mening.

 

For å gjøre ting litt interessant, tenkte jeg å gjøre en utfordring av det. Beskriv klassene med 20 ord, litt sånn som i VGtv-serien "Level up".

 

Barbarian: Barbaren er et sammensurium av ”power” i hvert angrep, overlevelsesevne og føles ofte som å spille en brøytebil. Slagkraftig kjempe!

 

Demon Hunter: Skadefokusert og har kite-kittet klart. Gøy dersom du er fan av hit-n-run, og har potensial for størst skade. Har maskingevær!

 

Monk: Kanskje den mest allsidige klassen i spillet, med fokus på skade, slagmarkskontroll og helbreding. Kan Kung-Fuuuuuuuuuuuu!

 

Witch Doctor: Har størst porsjon humor, mest ablegøyer og kuleste skills. Hvem vil vel ikke spy brennende flaggermus og drepe med frosker?

 

Wizard: Fancy og fargerike skills, enormt skadepotensiale og den mest cocky holdningen i spillet. En ekte glasskanon som også er selvdigger!

 

Hva tenker dere der ute?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...