Gå til innhold

BK: Vålandsskogen II

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vålandsskogen II

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Etter innspill på forrige bilde - så prøver jeg meg på en ny komp. Innspill og kommentarer til ny komp mottas gjerne :) Fravær av sola i dag gjorde bildet desverre mindre lysdynamisk

Topaz InFocus > NIK Viveza

ISO 100, 13mm, +0.33EV, f/7,1, 1/30 sek

Evalueringsnivå Visning:

Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet.

Link til bildesiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilig..fin komp .

Takk for det Terje - kjekt du likte kompen. Jeg prøver å ta til meg de konstruktive kommentarene for å lære av de andre her på digit - så jeg måtte prøve å ta dette bildet på nytt med kommentarene i bakhodet :)

Skrevet

Her er du inne på rett spor(sti);) 13mm og lurer jo da på om det er croppet slik eller om det er tatt i høyde format...for savner litt luft over tretoppene...noe må en utfordre deg på..hehe;)

Ja, det var tatt med en 10-20 mm Sigma på 13 mm og helt riktig som du sier i høydeformat. Croppet det til et kvadratisk utsnitt - men jeg ser poenget ditt nå i etterhånd med at jeg burde tatt med litt mer luft over tretoppene for å senke snittet litt. Må innrømme at jeg hadde kommentaren din med selve introduksjonen av veien og det med egen plassering at det andre datt litt ut :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...