Gå til innhold

Kjøp av bærbar, til spill med batteri på 4++ timer


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har sett etter en ny bærbar pc en stund nå, men sliter med å finne en PC som kan tilfredsstille alle kravene mine.

 

Jeg er student og trenger derfor en PC som er mobil. Det betyr at jeg har en grense på ca 15 tommer når det kommer til skjermen. Det er jo også et pluss om den ikke veier ALT for mye, men dette er ikke det største problemet.

 

Jeg har per nå et budsjett på ca 7000 kroner, men jeg tar gjerne i mot forslag som går over denne summen også. Men selvfølgelig, ca 7000 er absolutt best! :)

 

Jeg skulle gjerne kunne kjørt noen spill på PCen også. Jeg har veldig lyst til å spille Battlefield 3 med 64 spillere(og ikke bare 24 som på PS3). PCen burde forhåpentligvis kunne spille i minst medium kvalitet.

 

Jeg håper dette ikke er urimlige krav. Jeg har skjønt at det ofte er begrensninger på hvor lenge batteriet kan vare når PCen blir kraftigere, men det har seg jo slik at det er det jeg trenger.

 

Ellers har jeg ikke store krav til produsent eller hva innmaten skal være. Generelt sett kan en si at PCen er til en student som liker å spille litt, men som fremdeles trenger noe mobilitet!

 

Tusen takk for alle svar! :)

Endret av Hansy93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://prisguide.tek...i5-2430m-155560 er jo god å spille på men vet ikke om batteritiden er god, eller om den blir for dyr. Dessuten er den tjukk og veier nesten 4kg.

Hei!

Har sett på den tidligere også, og den vurderer jeg absolutt!

 

Samtidig hadde jeg håpet å finne en noe billigere PC. Om det går på bekostning av GPUen er det egentlig her ok. Men håper jo på både pose og sekk! :)

 

Vet noen eventuelt om en PC som har tilsvarende eller eventuelt litt dårligere GPU, men med noe bedre batterikapasitet?

 

Takk.

Lenke til kommentar